دیدار با آزادگان شهر کمشچه

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. دیدار با آزادگان شهر کمشچه

به مناسبت گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کمشچه طی برنامه ای با حضور در منازل دو نفر از آزادگان سرافراز شهر کمشچه با آنها دیدار و گفتگو و از رشادت ها آنان در طول اسارت تقدیر و تشکر کردند.

در ابتدای این دیدار رییس شورای اسلامی هدف از دیدار با آزادگان را قدرشناسی از ایثارگری آنان خواند و گفت: اسارت یکی از بدترین ودشوارترین مراحل جنگ است. قرار گرفتن در وضعیت اسارت به دست رژیم بی رحم بعث و انواع شکنجه های روحی و جسمی، آینده ای نامعلوم و بلاتکلیفی، دوری از وطن و خانواده و…امتحانی سخت و دشوار است. امتحانی که آزادگان ما با افتخار و سرافرازی پشت سر گذاشتند و نمایندگان شایسته  ایران اسلامی بودند.

همچنین شهردار شهر با تجلیل از مقام آزادگان و ایثارگران فرمودند: این نظام به برکت فداکاری های شما شهدای زنده، روزبروز با صلابت بیشتری حرکت می کند و الگوی مناسبی برای همه نهضت های آزادی بخش در تمام جهان شده است.

وی ادامه داد: یکی از توطئه های دشمنان، به غفلت کشاندن مردم و مسئولین از راه امام و رهبری است. غفلتی که شروع تمام مصایب و مشکلات است. حضور آزادگان، جانبازان و خانواده های شهدا این غفلت را از بین می برد.

گفتنی است در بازدیدهای جداگانه با آزادگان سرافراز آقایان کریم جعفری و محمود جعفری دیدار و با اهدای لوح یادبود و جوایز از آنان تقدیر کردند.

فهرست