خدمات موجود شهر

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. خدمات موجود شهر

خدمات موجود شهر

خدمات ارتباطی:

از لحاظ امکانات ارتباطی باید بیان کرد که در شهر کمشچه امکان دسترسی به تلفن ثابت و تلفن همراه برای اهالی میسر است. همچنین تجهیزات مورد نیاز برای ارتباطات مانند ADSL موجود می باشد. دفتر ICT شهریی در شهری … نیر وجود داشته و شهرهای ….و …… نیز در هنگام نیاز به شهر …….. مراجعه می کنند.

خدمات بهداشتی:

امکانات بهداشتی شهر شامل خانه بهداشت و درمانگاه می باشد.

خدمات دفع فاضلاب و زباله:

دفع فاضلاب در شهر از طریق چاه قابل تخلیه صورت میگیرد. … درصد آب های سطحی شهر به جوی ها و جدول و کانیو و … درصد به صورت رها در معابر هدایت می شوند. سیستم دفع زباله نیز به صورت سنتی، توسط شهرداری انجام می گیرد و فضولات حیوانی نیز در معابر در خارج از شهر دفع می گردد.

خدمات تاسیسات

شهر دارای تاسسیات آب آشامیدنی  میباشد  از طریق لوله کشی و از شهر اصفهان به سطح شهر انتقال پیدا می کند.

خدمات تامین انرژی

شهر کمشچه به شبکه سراسری برق و شبکه سراسری گاز متصل می باشد. تامین سوخت نیز به وسیله پمپ بنزین و پمپ گازوئیل که در فاصله حدود … کیلومتری و پمپ گاز و ایستگاه CNG به فاصله … کیلومتری شهر تامین میگردد.

خدمات فرهنگی- تفریحی شهر

در شهر کمشچه خدمات فرهنگی و تفریحی به شرح زیر می باشد:

شهر دارای یک باب کتابخانه به نام مصباح الهدی کمشچه می باشد که علاوه بر فراهم آوردن زمینه های مطالعه داری فرهنگسرا جهت بالابردن و ارتقا سطح کیفی و فرهنگی زندگی مردم شهر می باشد. علاوه بر آن در شهر کانون فرهنگی باب الحوائج، زمین ورزشی،پارک مطهر،پارک تختی،سالن ورزشی ولایت، مجموعه ورزشی کمشچه ، سالن ورزشی ۹ دی وجود دارد که امکانات تفریحی و ورزشی شهر را تامین می کند.

خدمات آموزشی

در شهر کمشچه مدارس ابتدایی و متوسطه دخترانه و پسرانه برقرار می باشد. که شامل دبستان دخترانه راضیه، دبیرستان پسرانه سعادت و … می باشد.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست