شهرداری شهر کمشچه به حمایت از سپاه بیانیه داد

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. شهرداری شهر کمشچه به حمایت از سپاه بیانیه داد

شهرداری شهر کمشچه در بیانیه ای با محکوم کردن اقدام خصمانه اتحادیه اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست تروریستی گفت :

إِنَّ الَّذِینَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا فَلا خَوْفٌ عَلَیهِمْ وَ لا هُمْ یحْزَنُونَ

در ادامه توطئه افکنی ها، جنایت ها، طراحی های شوم و به راه انداختن جنگ ترکیبی دشمنان و بدخواهان، ایران اسلامی بار دیگر مورد هجمه رسانه ای و تبلیغاتی دشمنان اسلام و نظام قرار گرفته و همه گونه فشار اعم از تحریم های ظالمانه تا تروریسم اقتصادی و نقض آشکار حقوق بشر از طرف آمریکا و متحدان اروپایی آن بر علیه ملت ایران اعمال شده است.
بیش از ۴٠ سال است که آمریکا و برخی از کشورهای غربی تمام تلاش خویش را در به انزوا کشیدن و تحت فشار گذاردن ملت شجاع ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته اند تا بتوانند سیاست های استکباری خود را تحمیل نمایند و البته ملت شریف ایران و تمام ارگان های نظامی، انتظامی و اطلاعاتی با هوشیاری و بهره مندی از رهنمود های رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) توانسته اند از همه این گذرگاه های سخت با افتخار عبور کرده و دشمنان این مرز و بوم را مایوس نمایند.
در جدید ترین اقدام خصمانه اروپایی ها، سپاه سرافراز و پرافتخار ایران که مهمترین مجموعه مقابله با تروریسم در منطقه محسوب می شود در لیست سازمان های تروریستی و مورد تحریم قرار داده است.
سپاه بزرگ ایران اسلامی با تمام توان خویش با پدیده تروریستی داعش که دست پرورده امریکا ، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای اروپایی بود با فرماندهی سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان و مدافعان دلیرش، با اقتدار به مبارزه پرداخت و توانست داعش را در منطقه شکست داده و ریشه کن نماید و البته همین فداکاری ها امنیت در کشور عزیزمان ایران، منطقه و جهان را محقق ساخته است.
کشورهای اروپایی مدعی دموکراسی و حقوق بشر، بدون اراده سیاسی مستقل و در همراهی با سیاست‌های خصمانه امریکایی ها دست به این اقدام خلاف عرف و قوانین بین المللی زده آمد هر چند این بار هم شکست خواهند خورد و مردم با تدبیر ایران اسلامی چون همیشه از نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه ها دفاع خواهند کرد و اروپائی ها بدانند که این اقدامات کوچکترین خدشه ای به نام و اعتبار سپاه پاسداران و سایر نظامیان عزیز کشورمان وارد نخواهد کرد و این اقدامات تحریک آمیز به شدت محکوم است.
ضمن محکوم کردن این اقدام، اعلام می‌داریم سپاه پاسداران از ارکان و پایه های محکم حراست از انقلاب، ایران اسلامی و ملت شریف این مرز و بوم است و همواره پشتیبان آن خواهیم بود.

براساس این گزارش، پارلمان اروپا به درخواست از اتحادیه اروپا برای وارد کردن نام سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به لیست گروه‌های تروریستی توسط این اتحادیه و اعضایش رای داد.

روابط عمومی شهرداری شهر کمشچه . انتهای پیام/

فهرست