پیام تبریک شهردار شهر کمشچه به مناسبت اعیاد شعبانیه

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پیام تبریک شهردار شهر کمشچه به مناسبت اعیاد شعبانیه

به گزارش روابط عمومی شهرداری شهر کمشچه ، محمد طرمه فروشان طهرانی در پیامی میلاد سرداران کربلا را تبریک گفتند

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

هر سال عطر خوش ماه شعبان مشام جانهای تشنه را به عطر وجود حضرت امام حسین «ع»؛ حضرت سید الساجدین«ع» و سردار با وفایش حضرت عباس«ع» معطر می کند، و آسمان و زمین به یمن قدوم ستارگان تابناک خاندان امامت مزین می شود.

خدای متعال را شاکریم که بر ما منت نهاد و ما را از پیروان مکتب بزرگ سالار شهیدان و جانباز فداکار کربلا و امام عارفان قرار داد.

حضرت امام حسین«ع» و فرزند برومندش و برادر با وفایش و اصحاب فداکارش در طول تاریخ، به بشریت آموختند که برای حفظ دین مقدس اسلام و قرآن کریم باید فداکاری کرد و از همه چیز گذشت.

این ایام فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به مقام شامخ سپاهیان جان برکف و جانبازان فداکاری است که به پیروی از سیّد جوانان اهل بهشت حضرت امام حسین«ع» و مظهر شجاعت و ایثار حضرت عباس«ع» در تاریخ هشت سال دفاع مقدس نقش آفرینی کردند و عزت و آرامش وطن را با تقدیم جان شیرین خود به ارمغان آوردند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تاسیس تا کنون بعنوان بنیانی مستحکم با تمام وجود از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی جانانه دفاع نموده و با قدرت و صلابت در برابر دشمنان اسلام ایستادگی نموده است.

قطعا خدمات شایسته پاسداران در عرصه‌های مختلف دفاعی، امنیتی، فرهنگی، و جهادی در تاریخ سراسر حماسه انقلاب اسلامی به یادگار خواهد ماند و این افتخار آفرینی ها و رشادتها و جانبازی ها فقط از تربیت یافتگان مکتب عاشورا بر می آید.

اینجانب ضمن گرامیداشت اعیاد نورانی ماه شعبان و درخواست علوّ درجات برای شهدای پاسدار و تکریم نسبت به خانواده های آنان فرا رسیدن روز پاسدار و جانباز را به ملت شریف ایران، عموم مردم متدین شهر کمشچه به ویژه پاسداران انقلاب اسلامی ، جانبازان و آزادگان و خانواده های معظم شهدا تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

محمد طرمه فروشان طهرانی (شهردار شهر کمشچه)

انتهای پیام /

فهرست