پیام تبریک شهردار شهر کمشچه به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پیام تبریک شهردار شهر کمشچه به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شهر کمشچه ، محمدطرمه فروشان طهرانی  طی پیامی به‌مناسبت ۲۶ مردادماه، سالروز بازگشت ظفرمندانه آزادگان عزیز و سرافراز کشورمان به میهن اسلامی را تبریک گفتند

متن پیام شهردار شهر کمشچه  بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۶ مرداد ۱۳۶۹ در خاطره ملت مؤمن و انقلابی ایران روزی به‌یادماندنی و فراموش ناشدنی است.

روز عزت و غیرت و روز بازگشت سرافرازانه مردان مردی‌ست که در دوران اسارت خود در زندان‌های رژیم بعث عراق، پایداری‌ها و رشادت‌ها کردند.

آزادگان عزیز و بزرگواری که به‌عنوان سفیران ملت و نظام اسلامی در حین اسارت سختی‌های بسیاری را متحمل شدند و با تهدید، ارعاب و تحریم امکانات از سوی دشمن در زندان‌های سیاه و مخوف عراق و با همه شکنجه‌ها و دوری از وطن عزیز هرگز دست از آرمان‌های بلند رهبر کبیرشان امام خمینی(ره) برنداشتند.

امروز نظام اسلامی به همه ایثارگران و خانواده‌های معظم شاهد به‌ویژه به آزادگان دلاور و سرافراز کشورمان که در دوران اسارت و بعد از آن هماره صدای مظلومیت جمهوری اسلامی ایران را به تمام دنیا و اهل آن رساندند، افتخار می‌کند.

اینجانب ضمن ادای احترام به ساحت بلند آزادگان عزیز ایران اسلامی، سالروز ورود غرور آفرین و عزتمندانه این مدافعان وطن را به میهن اسلامی گرامی داشته و چنین مناسبت ارزشمندی را هم به ایشان و هم به خانواده‌های ارجمندشان و عموم مردم ایران  خصوصا به آزادگان عزیز این شهر  تبریک گفته، صحت و سلامتی توأم با موفقیتشان را از احدیت منان مسالت می‌کنم.

محمدطرمه فروشان طهرانی
شهردار شهر کمشچه

فهرست