پیام تبریک شهردار وشورای اسلامی شهر کمشچه به مناسبت آغاز ماه ربیع الاول

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پیام تبریک شهردار وشورای اسلامی شهر کمشچه به مناسبت آغاز ماه ربیع الاول

شهردار و شورای سلامی  شهر کمشچه  طی ارسال پیامی آغاز ماه پر خیر و برکت ربیع الاول را به امام عصر(عج)، نایب برحقش امام خامنه ای و مسئولان شهرستان برخوار  و مردم فهیم کمشچه تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

خدای متعال در ماه ربیع الاول،این ماه خجسته، نسیم سحری جان مایه عشق را به گستره خاکیان می فرستد. جوانه های تبسم لب ها را شاداب از طراوت تغزلی دیگر کرده و همگی قدوم نوزادی را که سبب آفرینش است تبریک می گویند که یا محمّد! به جمع خاکیان دوستدارت خوش آمدی!

باید در شکر نعمت‏ عظیم ولادت رسول اکرم(ص) در ماه ربیع الاول کوشش‏ فراوان کرد و رحمت‏ وسیع خداوندی را برای‏ خود فراهم سازیم . تمامی ماه‏ ربیع را غنیمت‏ شمرده ، با توسلات و مناجات خود را از الطاف حق بهره‏ مند سازید .

شکر و سپاس الهی به مناسبت‏ امامت‏ امام  عصر(عج) در ماه ربیع الاول، که برای شیعیان مایه کرامات الهی است با وجود اینکه بدی میکنیم ولی ایشان همیشه برای ما دعای خیر می کنند .

حلول ماه ربیع الاول، ماه شادی اهل بیت(ع) بر امام عصر(عج) و نایب برحقش امام خامنه ای (مدظله العالی) ، به ویژه مردم شریف شهر کمشچه تبریک عرض مینمائیم. انتهای پیام/

در پناه اهل بیت(ع) باشید.

محمد طرمه فروشان طهرانی
شهردار شهر کمشچه

فهرست