پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کمشچه به مناسبت روز مجلس

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کمشچه به مناسبت روز مجلس

پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر کمشچه به مناسبت ( روز مجلس )

محمد طرمه فروشان طهرانی شهردار  شهر کمشچه و اعضای شورای اسلامی شهر با ارسال پیامی به آقای حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده ، مردم شریف شهرستانهای برخوار و میمه  در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت دهم آذر سالروز شهادت آیت ا… سید حسن مدرس و نامگذاری این روز بعنوان ( روز مجلس ) این روز را به ایشان تبریک گفتند .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شهر کمشچه:
محمد طرمه فروشان طهرانی شهردار شهر کمشچه و  اعضای شورای اسلامی شهر با ارسال پیامی به حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده محترم مردم شهرستانهای برخوار و میمه  در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت دهم آذر سالروز شهادت آیت ا… سید حسن مدرس و نامگذاری این روز بعنوان ( روز مجلس ) این روز را به ایشان تبریک گفتند .
بر همین اساس متن پیام به این شرح می باشد .
دهم آذر (۱۲ ربیع الاول) سالروز شهادت آیت ا… سید حسن مدرس ، از بزرگ مردان تاریخ ایران زمین است . او که بمدت ۱۷ سال نماینده مجلس بود ، هیچ گاه از راه انقلابی خویش پشیمان نشد و در طول این مدت ، با جسارت و شجاعت شگفت انگیز به مبارزه با استبداد و استعمار پرداخت و سرانجام جان خود را نیز در این راه فدا کرد .
انتخاب سالروز شهادت آن مجاهد ، به عنوان (روز مجلس ) از سوی مجلس شورای اسلامی ، به ماندگاری فقیه مجاهد و عالم پرهیزگار آیت ا… سید حسن مدرس یکی از چهر ه های درخشان تاریخ تشیع به شمار می رود که زندگی و اخلاق و رفتار و نیز جهت گیری های سیاسی و اجتماعی وی برای مشتاقان حق و حقیقت نمونه خوبی است .
لذا بدینوسیله (روز مجلس ) را به شما آزاده و رزمنده سرافراز و نماینده خستگی ناپذیر و خادم مردم شهر ستانهای برخوار و میمه  تبریک عرض نموده ، توفیقات روز افزونتان را در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، از درگاه خدواند منان خواستارم .
فهرست