پیام تبریک محمد طرمه فروشان طهرانی شهردار و شورای اسلامی شهر کمشچه به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پیام تبریک محمد طرمه فروشان طهرانی شهردار و شورای اسلامی شهر کمشچه به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار
پیام تبریک مهندس طرمه فروشان طهرانی شهردار شهر کمشچه  بمناسبت ولاد ت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار

پنجم جمادی الاولی سالروز ولادت باسعادت عقیله بنی هاشم، پرچمدار نهضت ابا عبدالله الحسین علیه السلام، حضرت زینب کبری سلام الله علیها بنام روز پرستار نامگذاری شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  شهرداری و شورای اسلامی شهرکمشچه مهندس طرمه فروشان طهرانی شهردار شهر کمشچه  طی پیامی  ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

در متن این پیام  اینچنین آمده است :

 هنر مراقبت، نگهداری و پرستاری موهبتی است از سوی خداوند ؛ که آن را در روح مردان و زنان شایسته به ودیعه گذاشته است .پرستاری نه یک تخصص و نه یک شغل بلکه هنری است متعالی که در آن هنرمند آلام بیمار را مرهم می نهد و زخم های جسم و روح بیمار را التیام می بخشد .

بی شک نامگذاری میلاد با سعادت حضرت زینب(س) بزرگ پرستار صحنه ی کربلا، به نام روز پرستار تقارن فرخنده ای برای قدردانی از این قشر پرتلاش و فداکار است که اندیشه ای جز بازگشت سلامتی بیماران و حضور آنان در کانون گرم خانواده ندارند .

از این جهت بر خود لازم می دانم، سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به تمامی پرستاران زحمت کش شهرکمشچه  تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان توفیق روزافزون شما عزیزان را آرزومندم .

فهرست