پیام شهرداری و شورای اسلامی شهر کمشچه به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پیام شهرداری و شورای اسلامی شهر کمشچه به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر

به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شهرداری و شورای اسلامی کمشچه ضمن تبریک این ایام پیامی صادر نمودند.

بسم الله الرحمن الرحیم

ایام الله دهه فجر، تجلی حماسه ماندگار و الهام بخشی است. این ایام  صفحه ای زرین در تاریخ حیات ملت ایران گشود. و نسیم روح بخش بهار انقلاب، مشام وفاداران راستین آزادی و عدالت را معطر ساخت.

این طلوع عرفانی همچون پلی تاریخی؛ ظلمات جور و ستم را به سپیده پیروزی رساند. تا کاخ استبداد، دیکتاتوری و وابستگی به بیگانگان فرو ریزد و ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) بر جامعه ایران حاکم گردد.

چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی در حالی فرا می رسد که مقارن با ایام شهادت بزرگ بانوی اسلام؛ حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) است. بانوی بزرگواری که در دوران کوتاه زندگی خود، با روشنگری و شیوه زندگیشان منشاء برکات بسیاری برای اسلام و چراغ هدایتی برای شیعیانشان شدند.

هم اکنون ایران اسلامی در مقطع خاصی از تاریخ و تحولات جهانی و منطقه ای قرار دارد و این موقعیت سرنوشت ساز باعث شده تا ایام الله دهه مبارک فجر امسال از اهمیت بسیار و ویژه ای برخوردار شود. بی تردید اگر امروز مشاهده می شود که در اقصی نقاط جهان ، آزادی خواهان در مقابل استکبار و ایادی آنان قد برافراشته و ندای عدالت خواهی و آزادی طلبی سر می دهند، ناشی از اهداف بزرگی است که در آرمان های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خمینی (رحمت الله علیه) و منویات و تدابیر داهیانه جانشین خلف ایشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) تجلی یافته است.

در بهار انقلاب شکوهمند اسلامی ایران؛ یاد بنیان گذار کبیر انقلاب ؛ حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والا مقام این مرز و بوم را گرامی داشته و دهه مبارک فجر را به حضور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، خانواده معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران و مردم شریف و شهید پرور شهر کمشچه و همه ملت غیور و قهرمان ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان توفیق روز افزون کلیه خدمت گزاران ملت شریف ایران اسلامی را مسالت می نماییم.

🔸روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کمشچه🔸

فهرست