پیام شهردار شهر کمشچه به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پیام شهردار شهر کمشچه به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها

به گزارش روابط عمومی شهرداری شهر کمشچه، مهندس محمد طرمه فروشان طهرانی شهردار شهر کمشچه طی پیامی چهاردهم تیرماه، روز شهرداری ها و دهیاری ها را به فعالان این عرصه تبریک و تهنیت گفت:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

نامگذاری چهاردهم تیرماه به عنوان روز«شهرداری و دهیاری» فرصت مناسبی است تا ضمن تقدیر از فعالیت های تلاشگرانه و خالصانه خادمان مردم در این عرصه ، به ارزیابی عملکرد این نهادهای اجتماعی با هدف ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم پرداخته شود.

این دو نهاد یعنی شهرداری و دهیاری ارتباط مستقیمی با مردم دارند و در نگاهی فراتر و تاثیر گذار تر نقش سازنده‌ای در توسعه و آبادانی کشور ایفا می نمایند.

وظیفه ما خادمان مردم در شهرداری ها و دهیاری ها این است که با برنامه ریزی و اجرای اقدامات موثر در شهرها و روستاها و ارائه خدمات مطلوب به جامعه گام های مثبتی در جهت برقراری عدالت ، رشد و پیشرفت شهرها و روستاها برداریم.

اینجانب چهاردهم تیر ماه روز شهرداری و دهیاری را به تمامی مدیران و تلاشگران عرصه مدیریت شهری و روستایی که با سرلوحه قرار دادن اصل خدمت رسانی به مردم، شبانه روز برای آبادانی کشور عزیز مان تلاش می نمایند تبریک عرض می کنم و از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون همه خدمتگزاران این عرصه را آرزو مندم.

محمد طرمه فروشان طهرانی

شهردار شهر کمشچه

 

فهرست