چهل غروب خونین گذشت
- خانه
- chevron_right
- اخبار
- chevron_right
- چهل غروب خونین گذشت
«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ» (و هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه زندهاند و نزد پروردگارشان روزی داده میشوند.)
مردم غیور و صبور شهر کمشچه، شهروندان داغدار و استوار ایران،
چهل غروب خونین گذشت؛ چهل شب از آن شامگاه تلخی که آسمان، شرمگین از جنایت ددمنشان، بر پیکر پاک رهبر فرزانهمان، سرداران سپیدرویمان و فرشتگان معصوم میناب، جامه سیاه عزا بر تن کرد. چهل روز است که قلب ایرانزمین، در سوگ سرو قامتی که شکست و غنچههایی که نشکفته پرپر شدند، جریحهدار و ملتهب است.
اما در این چهل شب، شما حماسهای دیگر آفریدید. چهل شب است که خیابانهای کمشچه، نه از سنگ و آسفالت، که از غیرت و ایمان شما سنگفرش شده است. چهل شب است که چشمان بیدار شما، خواب را از چشم دشمنان داخلی و خارجی ربوده و کوچهپسکوچههای شهر، با نفسهای گرم و گامهای استوار شما پاسداری شده است. شما نشان دادید که ملت امام حسین (ع)، در میدان مصیبت، استوارتر و در هنگامه نبرد، بیدارتر است.
امروز، میادین و خیابانهای شهر، میعادگاه عاشقانهی ماست؛ میعادگاهی برای تجدید پیمان با خونهای به ناحق ریخته شده. بیایید تا با گامهایی استوارتر از همیشه و مشتهایی گرهکردهتر از هر زمان، به جهان نشان دهیم که شهادت برای ما، نه نقطه پایان، که آغاز یک قیام بیامان است.
بیایید تا فریاد برآوریم که اگرچه شقیترین اشقیاء، امام و علمداران ما را به شهادت رساندند و نوگلان باغ میهن را پرپر کردند، اما ریشههای این درخت تناور در قلب تکتک ما ایرانیان جاودانه است و از خون هر شهید، هزاران قاسم سلیمانی خواهد رویید.
به دشمنان زبون و کوردل بفهمانیم که خون پاک شهیدانمان، جویبار خشکی نیست که تمام شود؛ بلکه سیلی خروشان است که بنیان ظلمشان را از جا خواهد کَند.
این حضور باشکوه، بیعتی دوباره است با آرمانهای امام راحل، لبیکی است به رهبر شهیدمان و پیمانی است برای پاسداری از میراثی که به قیمت خون بهترین فرزندان این آب و خاک به دست آمده است. تا طلوع صبح پیروزی و نابودی کامل دشمنان، در این سنگر خواهیم ماند.
وعده ما، امروز معابر شهر کمشچه، برای خلق حماسهای از جنس غیرت و وفاداری.
#بعثت_خون #اربعین_خون_قیام #شهرداری_کمشچه
┄┅═✧☫
☫✧═┅┄
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کمشچه




