ایام تسلیت به مناسبت شهادت سردار سلیمانی

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. ایام تسلیت به مناسبت شهادت سردار سلیمانی

ایام تسلیت به مناسبت شهادت سردار سلیمانی

در پی شهادت و آسمانی شدن سردار سرافراز اسلام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی کمشچه پیام تسلیتی صادر کرد.

“بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ”

إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَى مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنْفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّهَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیَقْتُلُونَ وَیُقْتَلُونَ وَعْدًا عَلَیْهِ حَقًّا فِی التَّوْرَاهِ وَالْإِنْجِیلِ وَالْقُرْآنِ وَمَنْ أَوْفَى بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذِی بَایَعْتُمْ بِهِ وَذَلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ.

(سوره توبه آیه ۱۱۱)

خداوند از مؤمنان، جان و مالشان را خریدارى کرده، که [در برابرش] بهشت براى آنان باشد [به این‌گونه که] در راه خدا پیکار مى‌کنند، مى‌کشند و کشته مى‌شوند این وعده‌ی حقّى است بر او که در تورات و انجیل و قرآن ذکر فرموده و چه کسى از خدا به عهدش وفادارتر است؟! اکنون به داد و ستدى که با خدا کرده‌اید، شادمان باشید و اینست همان رستگارى و پیروزى بزرگ!

 بدینوسیله شهادت شهید سرافراز اسلام،یاور انقلاب و رهبری،سردار #حاج_قاسم_سلیمانی (آن مجاهدی که عمری را در راه آرمانهای رفیع اسلام و انقلاب، خالصانه و بدون هیچ ادعایی،با دشمنان این مرز و بوم جهاد نمود. و جان شیرین خویش را تقدیم انقلاب و وطن نمود)

را محضر شریف و باعظمت حضرت ولیعصر(عج)،مقام معظم رهبری،خانواده های معظم شهداء و مردم ولایتمدار ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض نموده،از خداوند متعال خواهانیم روح پاک آن شهید جاویداسلام را با مولایش سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)محشور بفرماید.

فهرست