بازدید مدیرکل محترم امور شهری از شهر کمشچه

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. بازدید مدیرکل محترم امور شهری از شهر کمشچه

بازدید مدیرکل محترم امور شهری از شهر کمشچه

به گزارش روابط عمومی شهرداری کمشچه ، در روز سه شنبه مورخ ۹۸/۱۱/۲ مدیر کل محترم دفتر امور شهری استانداری اصفهان جناب آقای دکتر ذاکری به اتفاق یک تن از کارشناسان دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان به منظور بازدید از پروژه های عمرانی انجام شده و در دست اقدام شهرداری در شهرکمشچه حضور یافت. در این بازدید شهردار کمشچه ضمن قدردانی از حضور و بازدید مدیرکل محترم ،گزارشی از فعالیت های شهرداری و برنامه های پیش بینی شده جهت انجام را ارائه نمود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری کمشچه ، مدیر کل محترم دفتر امور شهری استانداری اصفهان جناب آقای دکتر ذاکری به اتفاق یک تن از کارشناسان دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان به منظور بازدید از پروژه های عمرانی انجام شده و در دست اقدام شهرداری در شهرکمشچه حضور یافتند.

 در این جلسه شهردار کمشچه ضمن قدردانی از حضور و بازدید مدیرکل محترم ،گزارشی از فعالیت های شهرداری و برنامه های پیش بینی شده جهت انجام را ارائه نمودند.

دکتر ذاکری ضمن تقدیر وتشکر از عملکرد شهرداری و شورای اسلامی کمشچه، ضمن  اشاره به اینکه شهرداریها در حال حاضر خدمات زیادی به مردم ارائه می دهند گفت : نسبت به بودجه شهرداری پروژه های عمرانی خوبی در سطح شهر در حال اجرا می باشد و  و شهرداریها در حال حاضر به عنوان نماد هایی غیر دولتی به این جهت که به لحاظ مالی خود گردان بایستی در هزینه ها تفکر اقتصادی داشته باشند .

وی پس از اتمام جلسه با حضور در سطح شهر از نانوایی های شهر، پروژه در حال احداث ساختمان شهرداری، خیابان سازی و پیاده رو سازی، شروع عملیات احداث کندرو و کانال دفع آبهای سطحی جاده اردستان بازدید نمودند.

فهرست