پیام به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پیام به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

‏تاریخ دفاع مقدس، بزرگ ترین گنجینه شرافت و یک ملت است که در آن، قاموس شهادت جوانان و جانبازی های رزمندگان، فصلی پر شور است.

تاریخ دفاع مقدس، بزرگ ترین گنجینه شرافت و یک ملت است که در آن، قاموس شهادت جوانان و جانبازی های رزمندگان، فصلی پر شور است.

هربرگی از این تاریخ، دفتری از خاطرات مردان، زنان، غیرتمندان و حافظان ناموس ملت بشمار می رود که در نوع خود، با ارزش ترین و ماندگارترین دفاع یک ملت است که فرهنگ شهادت و جانبازی را بر پیکره ی یک کشور و جامعه تزریق کردند. مسولیت و مدیریت این دفاع را فرزندان ملت زجر کشیده بر عهده گرفته بودند که در پیروزی نقش اول را داشتند و با این هجمه ها، حمله ها و تحریم ها، گوشه ای از گوهر ارزشها، کاسته نشد چرا که همه، کنار یک سفره نشسته بودند و فاصله ها کم بود و هیچ کس تحمل ضرر و زیان را برای ملت نمی خواست و همه ی مسولین امر و مردم، دست اتحاد به هم داده بودند.

بر خود لازم می دانیم هفته دفاع با ارزش را به آحاد مرزبانان و مرزداران و فرزندانی که در کسوت نظامی از کیان جمهوری اسلامی با تمام وجود دفاع می کنند تبریک و تهنیت گفته و سلامت و صلابت عزیزان را از حضرت حق طلب کنیم و در پیشگاه خانواده محترم شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دست ادب بر سینه گذاریم.

 

“روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کمشچه”

 

فهرست